Wat moet ik schrijven bij de leverancier als het is een bon van de gemeente voor de markt standplaats is?
Hét boekhoudplatform voor Belgische eenmanszaken 🇧🇪
Verstuur ze in enkele klikken via handige templates.
Al je kosten altijd correct ingegeven. Foto’s van bonnetjes via de app.
Je belastingaangiftes automatisch in orde. Dien ze in max. 3 minuten in.
Altijd vat op je cijfers. Mis geen deadline dankzij jouw persoonlijke tijdlijn.
Stel al jouw vragen in onze top community of bekijk onze video’s in het leercentrum.
Specifiek voor starters & eenmanszaken zoals jou 🧐
Voor accountants
Stories
Wekelijks organiseren we webinars over zelf boekhouden specifiek voor jouw statuut.
Leer Dexxter op je eigen tempo kennen. Je kan de cursussen bekijken of lezen.
Alles over boekhouden voor eenmanszaken 🧠
Community 🤼
Wat moet ik schrijven bij de leverancier als het is een bon van de gemeente voor de markt standplaats is?
ik zit met hetzelfde probleem, ik sta veel op evenementen en markten die door vzw’s, ouderraden, … worden ingericht. Hiervoor betaal ik ook standgeld, maar ontvang hier zelden een factuur voor… ik gebruikte hiervoor steeds het bankafschrift waarbij steeds de vermelding staat “standplaats markt +datum”, maar ik las nu in het kenniscentrum dat dit eigenlijk niet telt… Wat dan? want kosten zijn wel degelijk voor de zaak gemaakt…
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
Community 🤼
Eenvoudig, begrijpbaar en betaalbaar boekhouden voor eenmanszaken
Over zelf boekhouden