Community

Nihil aangifte

SE
2025-03-11

Vraag

Ik heb mijn onderneming 1 maart gestart. Ik zie online dat ik een nihil aangifte moet doen, waar doe ik dit en hoe? Bedankt! (Ik ben student-zelfstandige maar wel btw plichtig, ik heb 1 professionele klant.)

Onder Dashboard zie je in de kolom rechts als je naar beneden scrollt een link naar InterVAT https://eservices.minfin.fgov.be/InterVAT/extra/vatScheme. Elders in de community vind je ook filmpjes met de uitleg hoe je zo'n aangifte doet.

Johan

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Bank naar dagontvangsten koppelen

Koppelen bank

Privéappartement fungeert ook als bureau: hoe kosten inbrengen?

verkoopfactuur/dagontvangsten

sociale bijdrage (ten onrechte) betaald

Goederen verkopen voor goed doel

Hervormde investeringsaftrek 2025

Gehoorbescherming als kost

Terugbetaling/ restitutie ingeven?

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten