In het begin heb ik een startkapitaal en binnenkort komt er een kleine lening. Waar moet ik deze ingeven in het systeem?
In het begin heb ik een startkapitaal en binnenkort komt er een kleine lening. Waar moet ik deze ingeven in het systeem?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.