Vanaf januari ben ik officieel zelfstandig in bijberoep (niet btw-plichtig)
Kan ik nu al een factuur opmaken en sturen naar een opdrachtgever (met datum van 1 januari) of moet ik hiermee wachten?
Vanaf januari ben ik officieel zelfstandig in bijberoep (niet btw-plichtig)
Kan ik nu al een factuur opmaken en sturen naar een opdrachtgever (met datum van 1 januari) of moet ik hiermee wachten?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.