Community 🤼

Administratie kosten voor een BTW vrijgestelde?

KZ

Hallo

Ik ben een beginnende ondernemer en ben BTW vrijgesteld. Moet ik dan geen belastingaangifte indienen per kwartaal? Nee, waarschijnlijk. Maar ik wil zeker zijn aangezien ik (nog) geen boekhouder heb.

Maar wat doe ik dan alle met kosten die ik intussen heb gehad (website kosten, vervoerskosten, gsmkosten,…)? Moet ik dat op één of andere manier ingeven?

En ook, heb ik andere administratieve verplichtingen als BTW vrijgestelde?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten