Community

Hoe % van de hypothecaire lening praktisch inbrengen?

CM
2023-03-27

Vraag

Hallo!

Ik gebruik ongeveer 25% van mijn woning puur voor mijn bijberoep (opslag / bureel).

De aflossing van ons hypothecair krediet bestaat momenteel uit 400 interest en 800 kapitaal. Ik heb het artikel http://dexxter.be/hoe-geef-ik-een-lening-in-voor-mijn-eenmanszaak/ gelezen, maar het is mij niet geheel duidelijk, dit lijkt enkel maar over de interesten te gaan. Kan ik 25% van mijn totale maandelijkse aflossing inbrengen, of enkel 25% van de interesten?

Praktisch:

Is een aflossingstabel voldoende + heb ik de keuze om dit maandelijks of jaarlijks te verwerken?

Alvast bedankt!

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Fiscaal verlies ouders

vaste maandelijkse kosten zoals gas, elektriciteit, water, internet.

Boekjaren vergelijken – evolutie

Factuur zonder BTW

Starten met Dexxter 2025

Factuur voor opstartdatum

mailadres verzenden facturen

verschillende kost categorie op 1 factuur

Praktijkruimte in de tuin, kan ik dit los van mijn huis inbrengen in de boekhouding?

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten