Community

invullen dagontvangsten

KDC
2025-02-25

Vraag

Dagontvangsten hoef je toch enkel maar in te vullen wanneer er werkelijk dagontvangsten zijn? Dit zou willen zeggen dat er een heel aantal dagen in de kalender gewoon leeg blijven. Of ben je verplicht om alle dagen in te vullen en bij de dagen waar geen verkoop is via dagontvangst dan te melden ‘niet verkocht via dagontvangsten’.

Je moet alle dagen invullen. Heb je geen inkomsten, dan zet je 0. Was de winkel gesloten (en was het daarom 0), dan kan je dit ook zo doorgeven via Dexxter.

Dankjewel! Ondertussen ook de mogelijkheid gevonden om in bulk in te vullen.

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Vergoeden sportlesgevers

verzendingskosten toevoegen aan factuur

Aankoop tweede beeldscherm – afschrijving?

Hoe een afbetalingsplan van kosten 1-manszaak inputten

Factuur waar geen btw op vermeld staat inboeken

Is het niet mogelijk om het veld “Extra Informatie” in de overzichtstabel van de Uitgaven te zien?

Belastingaangifte

Opstartkost inbrengen

Dagontvangsten van groepslessen

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten