ik werk met een km vergoeding omdat ik in mijn bijberoep geen auto en dergelijke in onkosten kan steken. Ik heb een rittenregistratie bijgehouden hoe moet ik dit nu in mijn boekhouding in brengen?
ik werk met een km vergoeding omdat ik in mijn bijberoep geen auto en dergelijke in onkosten kan steken. Ik heb een rittenregistratie bijgehouden hoe moet ik dit nu in mijn boekhouding in brengen?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.