Community

ingeven Woon-werk verkeer

JC
2021-12-30

Vraag

Ik begrijp dat ik 0.15€/km kan inbrengen als forfaitair woon-werk verkeer. Moet ik dit via uitgaven doen en dus een nieuwe kostencategorie maken + bijhouden in excel? Of moet dit (volgens sommige bronnen) bij deel 1 van de belastingen worden toegevoegd?

Hallo, Als je iets zou invullen in deel 1 van je belastingbrief omtrent je kosten woon-werkverkeer, dan gaan deze over de kosten van je woon-werkverkeer van je werknemer statuut. Als je de kosten voor je zelfstandige activiteit wil aantonen, dan zit je altijd in deel 2 van je belastingbrief. En die cijfers geeft Dexxter je mee en kan je nadien invullen in deel 2. Je kan de kosten van je woon-werkverkeer als zelfstandige ingeven in Dexxter via bijvoorbeeld het aanmaken van een nieuwe kostencategorie. Dat helpt ook weer voor je eigen overzicht, dan heb je ze netjes in een aparte categorie staan.
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

foutief ingegeven creditnota voor subsidie kmo-portefeuille

Belgisch bedrijf rekende 0% BTW aan

BTW vereenvoudiging bij uitvoer EU

overgang boekhouder naar dexxter

Algemene Voorwaarden

Welke kostencategorie gebruiken voor transactiekosten (e.g. credit card, PayPal)?

Onkosten gemaakt voor statuut zelfstandige (algemene regel?)

Credit nota voor intracommunautaire factuur?

uploaden lukt niet zonder prijs excl btw vermelden

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten