Moet ik een btw-aangifte doen over een kwartaal waarin ik nog niet actief was?
Ik ben begonnen in het 2e kwartaal, moet ik nog iets in orde brengen ivm het 1e kwartaal?
Moet ik een btw-aangifte doen over een kwartaal waarin ik nog niet actief was?
Ik ben begonnen in het 2e kwartaal, moet ik nog iets in orde brengen ivm het 1e kwartaal?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.