Community 🤼

inbrengen van percentage van de kosten voor internet, verwarming, verzekering in voor professioneel gebruik. Hoe ?

SP

Hoe breng ik eenvoudig een percentage (10% – 15%) van de kosten van wifi, verwarming, brandverzekering voor de professionele werkruimte in mijn huis in ? Moet ik dit voor elke maand van het jaar doen ? of is er een systeem om dat per kwartaal ofzo te doen ?

Wie kan me dit uitleggen ?

Dank!

  • Op basis van je documenten. Dus gewoon gaan inboeken via de uitgaven, daar telkens je documenten gaan uploaden en inboeken. Vermoedelijk zullen die kosten (wifi, elektriciteit, ..) per maand zijn en dan kan je ze per maand inboeken.

    Brandverzekering is mss per jaar? Zou kunnen. Maar zelfde logica, op basis van het document gaan inboeken via de uitgaven.

  • is het een probleem dat de facturen van gas en elektriciteit etc. op mijn echtgenoot zijn naam staan? uiteraard hetzelfde adres. 🙂

  • Hmm, ze worden wel betaald vanaf een gemeenschappelijke bankrekening (waaraan jij bijdraagt)?

    Als je puur de kost wil inbrengen en geen btw recupereren, lijkt me dat nog wel oké..

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten