Beste,
Mijn klant, is eigenlijk een derde partij: een healthcare bedrijf dat trainers en bedrijven koppelt. Zelf factureer ik aan dit healthcare bedrijf en zij factureren door aan de bedrijven in hun klantenbestand. Ze werken zelf met een ander factuur template met bijkomende velden en codes.
Het is voor mij de eerste keer dat ik met Dexxter werk en omdat het merendeel van mijn activiteiten geen factuur vereisen, ben ik hier niet zeker wat ik het best doe:
-
in Dexxter het ingevulde excel template van de derde partij uploaden en vanuit die gegevens een extra factuur in Dexxter opmaken waarbij enkel deze laatste telt voor mijn boekhouding?
-
in Dexxter een factuur volgens mijn eigen Dexxter-template opmaken zonder de bijkomende velden, en de excel-template van het bedrijf gewoon voor mezelf (op laptop/cloud) bijhouden?
Ik wil voorkomen dat ik zaken per ongeluk dubbel ingeef of een fout niet ongedaan kan maken.
Kan iemand mij ev. uit eigen ervaring raad geven?
Hartelijk bedankt!