Ik heb net iets gelezen over ‘Forfaitaire’ beroepskosten en hoe het een goed idee is om gebruik te maken van dit systeem als je lage effectieve kosten hebt. Geldt dit ook voor student zelfstandigen?
Ik heb net iets gelezen over ‘Forfaitaire’ beroepskosten en hoe het een goed idee is om gebruik te maken van dit systeem als je lage effectieve kosten hebt. Geldt dit ook voor student zelfstandigen?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.