Ik heb een inkomende factuur gekregen met 21% en 6% btw op. Moet ik deze gewoon op het geheel in de uitgaven inboeken of telkens de BTW apart ?
Ik heb een inkomende factuur gekregen met 21% en 6% btw op. Moet ik deze gewoon op het geheel in de uitgaven inboeken of telkens de BTW apart ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.