Community

algemeen

KR
2023-09-29

Vraag

Beste,

ik heb een steun nodig ivm een kwaartal 1 & 2 te sluiten om de 3de te kunnen afwerken (als ik goed begrepen hebt moet het zo zijn ! of niet dan ???

op wat moet ik eerste klik dan om dit te kunnen krijgen ?

Euhm.. Als k het goed begrijp wil je dus kwartaal 3 gaan indienen? Dan moet je gewoon kwartaal 1 & 2 sluiten, niets mee doen voor de rest, gewoon kwartalen sluiten. Dan kan je verder met kwartaal 3.
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

werkuren

Dropshippen aangifte

Facturen van bol.com

beschijving

Investering met credit nota achteraf?

de teruggave van bijvoorbeeld de energie afrekening als inkomsten?

Kastickets en peppol

onkosten huur/ kamer als bureel thuis

Inkomsten

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten