Community

Aankoop tweede beeldscherm – afschrijving?

EC
2025-11-30

Vraag

Ik kocht recent een tweede beeldscherm aan voor de bewerking van mijn foto’s. Is dat iets dat ik moet inboeken als een afschrijving (en zo ja, op hoeveel jaar?), of kan dit gewoon in één keer? Het gaat over een bedrag van +€300,-

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

uurloon als freelancer en kilometer vergoeding

webshop verkopen

Fiets en autovergoeding voor verplaatsing naar klanten

Renovatiekosten inbrengen

IC-listing verdwenen van tijdlijn Dexxter?

handelsgoederen of niet

BTW recuperatie hybride wagen (CO2 39g/km)

Godaddy uitgaven

Opleiding en materiaal betaald alvorens te starten als zelfstandige (in bijberoep, vrijgesteld van BTW)

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten