Ik gebruik de 30 dagen gratis versie.
Wanneer ik via mail een aankoopfactuur aanbreng dan verschijnt het niet in mijn inbox.
Ik heb alles dubbel nagekeken en doe alles volgens de voorschriften.
Wat zou het probleem kunnen zijn ?
Ik gebruik de 30 dagen gratis versie.
Wanneer ik via mail een aankoopfactuur aanbreng dan verschijnt het niet in mijn inbox.
Ik heb alles dubbel nagekeken en doe alles volgens de voorschriften.
Wat zou het probleem kunnen zijn ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.