Weet iemand hoe ik juist de intresten moet aanrekenen/inboeken voor mensen die niet betalen?
Moet ik hiervoor een nieuwe factuur maken of is er een andere manier? Hoe werkt dit juist?
Weet iemand hoe ik juist de intresten moet aanrekenen/inboeken voor mensen die niet betalen?
Moet ik hiervoor een nieuwe factuur maken of is er een andere manier? Hoe werkt dit juist?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.