Hallo,
Ik heb ergens gelezen dat je de rente op de hypothecaire lening van je huis kan inbrengen als uitgave/onkost (10%/15%).
Moet je hiervoor je aflostabel bijvoegen en onder welke kost moet dit vernoemd worden?
Grtz
Hallo,
Ik heb ergens gelezen dat je de rente op de hypothecaire lening van je huis kan inbrengen als uitgave/onkost (10%/15%).
Moet je hiervoor je aflostabel bijvoegen en onder welke kost moet dit vernoemd worden?
Grtz
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.