Community

Rente hypthecaire lening

GDC
2025-08-26

Vraag

Hallo,

Ik heb ergens gelezen dat je de rente op de hypothecaire lening van je huis kan inbrengen als uitgave/onkost (10%/15%).
Moet je hiervoor je aflostabel bijvoegen en onder welke kost moet dit vernoemd worden?

Grtz

Ik heb hetzelfde gelezen en hang er inderdaad de aflostabel bij. Geen idee of dit correct is.
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

BTW op invoer – verkopers Bol of Amazon

Verkopen van werken op een markt

categorie kost bij openbaar vervoer

bedrijf aanmaken na stopzetting

particuliere aankoop voor opstart zelfstandige zonder faktuur

Fooi & Bonus Fietskoerier

reiskosten

Investering kapitaal

Aankopen voor opstart niet opgenomen in BTW aangifte van het huidige kwartaal

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten