Hoi, wij hielden een openingsreceptie voor onze zaak. Wat met de uitgaven van huur glazen, bedankje achteraf,…. Is dit 100% beroepsmatige kost en 100% BTW-aftrekbaar?
Dank je!
Anne
Hoi, wij hielden een openingsreceptie voor onze zaak. Wat met de uitgaven van huur glazen, bedankje achteraf,…. Is dit 100% beroepsmatige kost en 100% BTW-aftrekbaar?
Dank je!
Anne
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.