Community

ingeven Woon-werk verkeer

JC
2021-12-30

Vraag

Ik begrijp dat ik 0.15€/km kan inbrengen als forfaitair woon-werk verkeer. Moet ik dit via uitgaven doen en dus een nieuwe kostencategorie maken + bijhouden in excel? Of moet dit (volgens sommige bronnen) bij deel 1 van de belastingen worden toegevoegd?

Hallo, Als je iets zou invullen in deel 1 van je belastingbrief omtrent je kosten woon-werkverkeer, dan gaan deze over de kosten van je woon-werkverkeer van je werknemer statuut. Als je de kosten voor je zelfstandige activiteit wil aantonen, dan zit je altijd in deel 2 van je belastingbrief. En die cijfers geeft Dexxter je mee en kan je nadien invullen in deel 2. Je kan de kosten van je woon-werkverkeer als zelfstandige ingeven in Dexxter via bijvoorbeeld het aanmaken van een nieuwe kostencategorie. Dat helpt ook weer voor je eigen overzicht, dan heb je ze netjes in een aparte categorie staan.
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Zakelijke kosten bij thuiswerken voor een makelaar

Kosten inbrengen via mail

Grote opstartkosten

Hoe geef ik een cadeaubon in?

Aankoopfacturen

Factuur, te weinig aangerekend

Bestaande facturen inputten

EGW inbrengen als huurgelden niet ingebracht mogen worden

Template de facture

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten