Ik heb een iPad aangekocht, met daarnaast ook een Apple Pencil. Moet ik de Apple Pencil (€150), net als de iPad zelf, ook in 3 jaar afschrijven? Of mag deze wel in 1 keer worden afgetrokken?
Ik heb een iPad aangekocht, met daarnaast ook een Apple Pencil. Moet ik de Apple Pencil (€150), net als de iPad zelf, ook in 3 jaar afschrijven? Of mag deze wel in 1 keer worden afgetrokken?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.