Is het interessant om deze voorschotten al te betalen? En hoe wordt deze “korting” precies berekend?
Is het interessant om deze voorschotten al te betalen? En hoe wordt deze “korting” precies berekend?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.