Beste,
Op welke boekhoud lijn moet ik mijn uitgaven inboeken? Gebeurd dit automatisch door dexxter?
Dank je voor de info.
Laurens
Beste,
Op welke boekhoud lijn moet ik mijn uitgaven inboeken? Gebeurd dit automatisch door dexxter?
Dank je voor de info.
Laurens
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.