Community

Uitkering Arbeidsongeschiktheid

NW
2025-11-09

Vraag

Hi allen, Ik heb in september drie weken een arbeidsongeschiktheid gehad als volledig zelfstandige. Hiervoor heb ik een uitkering ontvangen via de CM. Op welke manier moet ik dit inbrengen in Dexxter? Moet het überhaupt wel? Alvast bedankt voor een seintje!

Ik denk dat dit geen beroepsinkomsten zijn, maar je zal ze wel moeten invullen in jouw personenbelasting. (DENK IK)

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

give away via sociale media

maaltijdkosten op opleiding

ingebrachte GSM defect

Geen brandstofbonnentje, betaald met Mastercard

Kosten incl./excl. BTW

doorgestuurde kwartaal aangifte

Betalingsherinneringen

Kwartaal aaangifte

verschillende algemene voorwaarden toepassen

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten