Beste,
Wij hebben een foodtruck aangekocht via tweedehands, maar hebben geen factuur ontvangen.
Wij hebben het cash betaald, is dit iets dat wij ook zouden kunnen indienen?
Beste,
Wij hebben een foodtruck aangekocht via tweedehands, maar hebben geen factuur ontvangen.
Wij hebben het cash betaald, is dit iets dat wij ook zouden kunnen indienen?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.