Als je aan het einde van je dag al je dagontvangsten hebt ingeboekt, maar iemand besluit om 22u30 nog te betalen: corrigeer je dan de vorige notitie? Of boek je toch in op de dag er na?
Als je aan het einde van je dag al je dagontvangsten hebt ingeboekt, maar iemand besluit om 22u30 nog te betalen: corrigeer je dan de vorige notitie? Of boek je toch in op de dag er na?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.