Community

Telefoon inbrengen als opstartkost

DC
2024-01-27

Vraag

Beste, ik ben net opgestart als eenmanszaak en heb voor mijn bedrijf een telefoon nodig (ivm contacteren van klanten en camera). Ik heb deze ingeboekt als opstartkost en niet als investering om zo in 1 keer in te brengen ipv over 3 jaar af te schrijven, is dat correct of moet ik deze kost veranderen naar een investering?

Hangt van het bedrag af zou ik zeggen. Is het beroepsmatig gedeelte meer dan 500 euro, dan zou ik toch over een investering nadenken.
Dat is een investering. Je gebruikt dat toestel meerdere jaren.
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Eigen inbreng terug betalen

Afsluit boekjaar kleine zelfstandige – btw vrijstelling

Voorraad onderdelen/afgewerkt product

Hoeveel BTW

Vooruitbetaling cursus

garage, deel eigen woning

uren en minuten

negatief bedrag sociale zekerheid in personen belasting

Per ongeluk factuur dubbel opgesteld

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten