Community

Particulier betaalde te veel inschrijvingsgeld

EB
2024-02-02

Vraag

Ik organiseer een workshop, maar de particulier betaalde te veel inschrijvingsgeld. Ik heb dus een gedeelte terugbetaald. Hoe boek ik dit in? Eerst via dagontvangsten het totale bedrag, en waar registreer ik dan het verschil? Ik heb hier geen creditnota van…

Als je het terugbetaald moet je dit niet registreren. Het volstaat om er melding van te maken zodat je dit kan verantwoorden als er naar gevraagd word.
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

maandelijks voorschotfactuur elektriciteit en gas inbrengen

Foutmelding bij invoeren nieuwe leverancier

resultatenrekening

BTW tarief fotoprint

Opstart eenmanszaak oktober

ingeven uitgave: meerdere aankopen bij 1 leverancier

Facture Guichet d’entreprise

Peppol – Dexxter als e-facturatie Software op 120% zetten

pourcentage aftrekbarheid categoriekosten

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten