Beste,
Als je je klanten laat betalen voor de verzending van hun bestellingen, kan je dan de kost van de postzegels nog inbrengen als bedrijfskost?
Het lijkt me dan geen kost meer, want de klanten betalen ze eigenlijk terug.
Dank bij voorbaat.
Hét boekhoudplatform voor Belgische eenmanszaken 🇧🇪
Verstuur ze in enkele klikken via handige templates.
Al je kosten altijd correct ingegeven. Foto’s van bonnetjes via de app.
Je belastingaangiftes automatisch in orde. Dien ze in max. 3 minuten in.
Altijd vat op je cijfers. Mis geen deadline dankzij jouw persoonlijke tijdlijn.
Stel al jouw vragen in onze top community of bekijk onze video’s in het leercentrum.
Specifiek voor starters & eenmanszaken zoals jou 🧐
Voor accountants
Stories
Wekelijks organiseren we webinars over zelf boekhouden specifiek voor jouw statuut.
Leer Dexxter op je eigen tempo kennen. Je kan de cursussen bekijken of lezen.
Alles over boekhouden voor eenmanszaken 🧠
Community 🤼
Beste,
Als je je klanten laat betalen voor de verzending van hun bestellingen, kan je dan de kost van de postzegels nog inbrengen als bedrijfskost?
Het lijkt me dan geen kost meer, want de klanten betalen ze eigenlijk terug.
Dank bij voorbaat.
Je blijft het toch gewoon inbrengen als een kost?
Dat is hetzelfde met handelsgoederen, dingen die je specifiek aankoopt om dan door te verkopen aan klanten. Uiteraard betalen je klanten dat (meer dan) terug, maar het blijft wel een kost voor je boekhouding.
Dank voor je antwoord ND
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
Community 🤼
Eenvoudig, begrijpbaar en betaalbaar boekhouden voor eenmanszaken
Over zelf boekhouden