een klant van me bezorgde me volgens hem een factuur via Peppol, maar ik ontving die niet. Zelf stuur ik wel mijn facturen al naar mijn klanten via dit systeem.
Moet ik nog iets activeren?
Dank voor jullie antwoord en warme groet, Sam
een klant van me bezorgde me volgens hem een factuur via Peppol, maar ik ontving die niet. Zelf stuur ik wel mijn facturen al naar mijn klanten via dit systeem.
Moet ik nog iets activeren?
Dank voor jullie antwoord en warme groet, Sam
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.