selfbill via peppol
Ik kreeg van engie onderstaande mail. Helemaal Chinees voor mij. Kan dit in dexxter geconfigureerd worden? Wij zijn onlangs begonnen met het versturen van jouw facturen via het Peppol netwerk. Naast de facturen voor je afgenomen energie, ontvang je van ons ook een vergoeding voor de energie die je injecteerde. Deze vergoeding ontvang je via […]
Rijbewijs vernieuwd
Hey Ik ben net naar het stadhuis gegaan om mijn rijbewijs te vernieuwen (bankkaart model). Kan ik deze kost ook inbrengen ? Mvg
Kastickets en peppol
Kun je nog steeds als btw vrijgestelde kasbonnetjes ingeven zoals vroeger, aangezien dit niet over peppol gaat (Tanken, kleine aankopen in bvb action,… ) Of kan je vanaf nu alleen maar facturen laten opstellen?
Netwerkevenement
Als DJ en Producer wil een festivalticket in kosten steken die in feite een netwerkevenement is in mijn bijberoep. Waar klasseer ik deze onder?
Beurs bezocht
Heyla Ik heb onlangs een beurs bezocht en hier ingang- en parkeerkosten moeten betelen. Onder welke categorie zou ik dit moeten plaatsen en is dit aftrekbraar ? Mvg
electrische wagen – laadkosten
Kan een eenmanszaak (in hoofdberoep) een electrische wagen voor 100% inbrengen, los en onafhankelijk dat deze ook privé wordt gebruikt? Wat met de laadkosten? Procentueel berekenen naargelang in kader van beroep, en volgt de BTW het aftrekbare percentage of bestaat daar zowiezo een limiet voor?
training moment dexxter ?
Hallo, Als er nog een gratis training moment voorzien wordt, dan neem ik graag deel . Alvast bedankt, Nicole Witters
Ik sta bij te ontvangen van klanten aan – 688€, iemand een idee van waar dit komt?
Ik sta bij te ontvangen van klanten aan – 688€, iemand een idee van waar dit komt?
Sociale bijdragen
hoe komt het dat mijn ingeboekte sociale bijdragen niet vermeld worden in het menu onder sociale bijdragen en het dus lijkt dat ik die niet betaald heb? Wat als ik later in het jaar nog extra bijbetaal, hoe boek ik dat dan in?
Warmste Week
Hallo Wij doen een actie voor de warmste week. We verkopen spullen, en een bepaald bedrag per aangekocht stuk gaat naar de Warmste Week. Ik geef even een voorbeeld. Stel men koopt 1 item aan 25 euro. Ze storten dan ook 25 euro op de rekening van de eenmanszaak. Ik wil 5 euro hiervan schenken […]