Moet je naast het gebruik van dexter nog iets extra bijhouden zoals een papieren of digitale kasboek en ontvangstenboek?
Of ben je wettelijk volledig in orde met enkel het gebruik van het programma dexter?
Moet je naast het gebruik van dexter nog iets extra bijhouden zoals een papieren of digitale kasboek en ontvangstenboek?
Of ben je wettelijk volledig in orde met enkel het gebruik van het programma dexter?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.