Als thuisverpleegster krijg ik inkomen via de ziekenfondsen.
Mag ik deze inboeken als dagontvangsten op de dag dat het geld wordt ontvangen of bestaat er hiervoor een andere manier?
Als thuisverpleegster krijg ik inkomen via de ziekenfondsen.
Mag ik deze inboeken als dagontvangsten op de dag dat het geld wordt ontvangen of bestaat er hiervoor een andere manier?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.