Hey,
ik heb gelezen dat ik ongever 10% van mijn huishuur kan inbrengen volgens de activiteiten die ik uitvoer .
Hoe kan ik dit ingeven in dexxter? Moet ik een foto nemen van mijn betaalopdracht naar de huisbaas? dikke merci alvast.
Hey,
ik heb gelezen dat ik ongever 10% van mijn huishuur kan inbrengen volgens de activiteiten die ik uitvoer .
Hoe kan ik dit ingeven in dexxter? Moet ik een foto nemen van mijn betaalopdracht naar de huisbaas? dikke merci alvast.
betaling downloaden en email naar dexxter
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.