Community

Ik heb een voorschot betaald op een nieuwe wagen, maar kreeg nog geen factuur

DG
2026-02-16

Vraag

Ik heb een voorschot betaald op een nieuwe wagen, maar kreeg nog geen factuur. Ik zou er pas een kunnen krijgen wanneer de wagen in productie gaat. Hoe boek ik dit in in dexxter? Want zover ik weet ben ik verplicht om dit nu al te boeken ookal komt mijn wagen pas aan binnen 4 maanden. Bedankt!

je bent dat niet verplicht

je kan wel een voorschotfactuur vragen aan de leverancier

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

refer a friend

Voorafbetaling personenbelasting 2024

Eigen inbreng terug betalen

Afschrijving die eigenlijk moet verwijderd worden.

Betaling met cadeaukaart

Eigen tags bij uitgaven (facturen)

Hoeveel % personenbelasting op inkomsten sinds oktober na statuut als bediende?

Investering verkopen na afschrijving

Standplaats markt

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten