Heeft het zin om met terugwerkende kracht mijn inkomsten en uitgaven in te voeren? Dit met het idee dat ik dan naast mijn boekhouder mee kan kijken of ik op hetzelfde uitkom. Ik wil graag overstappen, maar ben hier wat huiverig in…
Heeft het zin om met terugwerkende kracht mijn inkomsten en uitgaven in te voeren? Dit met het idee dat ik dan naast mijn boekhouder mee kan kijken of ik op hetzelfde uitkom. Ik wil graag overstappen, maar ben hier wat huiverig in…
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.