Beste,
Is het mogelijk om toch de Nederlandstalige versie van Dexter te gebruiken maar wel een factuur in het frans te kunnen opmaken?
Hartelijk bedankt voor uw antwoord,
mvg,
Wim Van Huyck NPBrasserie
Beste,
Is het mogelijk om toch de Nederlandstalige versie van Dexter te gebruiken maar wel een factuur in het frans te kunnen opmaken?
Hartelijk bedankt voor uw antwoord,
mvg,
Wim Van Huyck NPBrasserie
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.