Beste hoe kan ik doorgerekende onkosten + bewijzen bijvoegen op bestaande factuur? Dank
Hét boekhoudplatform voor Belgische eenmanszaken 🇧🇪
Verstuur ze in enkele klikken via handige templates en via Peppol (e-invoicing).
Al je kosten altijd correct ingegeven. Foto’s van bonnetjes via de app.
Je belastingaangiftes automatisch in orde. Dien ze in max. 3 minuten in.
Altijd vat op je cijfers. Mis geen deadline dankzij jouw persoonlijke tijdlijn.
Stel al jouw vragen in onze top community of bekijk onze video’s in het leercentrum.
Je boekhouding steeds binnen handbereik met de Dexxter app.
Specifiek voor starters & eenmanszaken zoals jou 🧐
Voor accountants
Voor starters
Stories
Wekelijks organiseren we webinars over zelf boekhouden specifiek voor jouw statuut.
Leer Dexxter op je eigen tempo kennen. Je kan de cursussen bekijken of lezen.
Alles over boekhouden voor eenmanszaken 🧠
Community 🤼
Beste hoe kan ik doorgerekende onkosten + bewijzen bijvoegen op bestaande factuur? Dank
Op zich hoef je dat niet te bewijzen he. Jij maakt zelf je factuur op en als je zegt dat je verplaatsingskosten, benodigdheden… €X kostten, dan is dat zo. Maar je kan natuurlijk wel kiezen om dat toch mee te sturen. Je moet ze wel zeker op je factuur zetten, want anders loop je het risico dat dezelfde kost in jouw boekhouding en in die van je klant terechtkomt en dat mag natuurijk niet.
Maar als je ze wel meesturen, moet je dit via mail sturen vanuit je eigen mailbox ipv Dexxter. In Dexxter kan je namelijk geen bijlage toevoegen. Je kan wel je factuur van Dexxter downloaden en dit meesturen vanuit maal. Zo stuur je alles samen.
Groetjes en succes van Gitta 🙂
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.
Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.
Community 🤼
Eenvoudig, begrijpbaar en betaalbaar boekhouden voor eenmanszaken
Over zelf boekhouden