Beste
Ik ben een beetje aan het proberen eerst in het programma maar ik wil een wederkerende maandelijkse huurkost ingeven die 75% aftrekbaar is. hoe doe ik dat het best ?Mvg
Beste
Ik ben een beetje aan het proberen eerst in het programma maar ik wil een wederkerende maandelijkse huurkost ingeven die 75% aftrekbaar is. hoe doe ik dat het best ?Mvg
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.