Ik ben +66´% invalide RIZIV erkend en heb een goedkeuring om 20 uren per week te werken. Kan ik mijn boekhouding dan ook via Dexxter doen? Ik heb enkel een dagontvangstenboek. Ik hoef geen facturen te maken.
Ik ben +66´% invalide RIZIV erkend en heb een goedkeuring om 20 uren per week te werken. Kan ik mijn boekhouding dan ook via Dexxter doen? Ik heb enkel een dagontvangstenboek. Ik hoef geen facturen te maken.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.