Community

2e hands lichte vracht

DS
2025-05-30

Vraag

Ik kocht onlangs een 2e hands lichte vracht die ik in mijn onkosten zal plaatsen. ik zal deze afschrijven op 3 jaar.

Af en toe zal ik deze eens gebruiken voor privé.. Schrijf ik mijn lichte vracht 100% af en de kosten zoals brandstof, onderhoud, etc… op 85%, of doe ik beiden best op 85%?

Ik vermoed dat bij een eenmanszaak bij aankoop in Mei ik de lichte vracht wel voor een volledig jaar al mag inbrengen?

alvast bedankt voor de info 🙂

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Marge-regeling BTW

klantenlisting

aansprakelijkheid- en ongevallen verzekering

Giveaway / voorbeeld van producten weggeven

ontvangsbevestiging downloaden

Inkomtsten betaald met een overschrijving inboeken bij dagontvangsten?

Doctoraat en zelfstandige in bijberoep

Statuut werkzoekende-zelfstandige in bijberoep

Aangepaste factuurnummer op Verkoopfactuur verschijnt niet

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten