Community 🤼

1 factuur verschillende kostencategorieën

MW

Ik heb een factuur van mijn auto renting/leasing hierop staan verschillende kostencategorieën (kapitaal aflossing, onderhoud, intresten, verzekering).

hoe geef ik dit best in? Kan ik met 1 factuur verschillende kostencategorieën aan geven ?

  • Je brengt dit best in als 2 verschillende kosten. Bij beide uitgaven kun je dan hetzelfde document uploaden als ‘bewijs’.

    Groetjes,
    Louise

    www.ticenits.be

  • Bedankt Louise,

    Is dit ook van toepassing als alle kosten diensten zijn gerelateerd aan de auto? Daarnaast ben ik ook vrij van BTW.

    Aangezien alle kosten onder diensten en auto allerlei vallen heb ik het momenteel als 1 kost in gebracht met de exacte kost per onderdeel (verzekering, afbetaling, onderhoud, intresten) in de beschrijving.

    Warme groet,
    Myrthe

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten