Community

afschrijving personenwagen

KE
2025-10-15

Vraag

Hallo, ik ben zelfstandige in bijberoep en wil mijn personenwagen afschrijven aan 50% professioneel gebruik. Ik heb de afschrijving ingegeven op Dexxter maar er wordt standaard 100% in rekening gebracht. Hoe kan ik 50% ingeven in de applicatie?

Alvast bedankt!

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Webshop

Waarborg aangerekend voor verpakking goederen

Is het verplicht om je aan te sluiten bij SDZ?

Onderneming stopzetten als niet btw-plichtige (eenmanszaak: zelfstandige in bijberoep met btw-vrijstelling)

PDF bestanden niet aanvaard via de digitale Dexxter postbus

Raar vraagje over aangeven winst/verlies

Balans indienen voor bijberoep in personenbelasting

Factureren via Creative Shelter

studenten-statuut of niet

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten