Community

Geen brandstofbonnentje, betaald met Mastercard

JV
2025-01-28

Vraag

Ik heb eind december onderweg naar een opleiding mijn wagen volgetankt aan een tankstation naast de snelweg. Uit de betaal terminal kwam geen bonnetje (het papier was op) en ik heb betaald met mijn Mastercard. Op het maandoverzicht van mijn Mastercard staat alleen “Esso Drongen Noord” en het bedrag maar geen vermelding van de brandstof en het aantal liter. Hoe kan ik dat inboeken in Dexxter of kan dat niet en ben ik die uitgaven kwijt waardoor ik meer belasting moet betalen (omdat mijn winst in Dexxter dan groter is dan de werkelijke situatie)?

We hebben je vraag beantwoord via een video: https://vimeo.com/1051167722?share=copy

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Uitgestelde sociale bijdragen kwartaal 4 – welk boekjaar?

Datum aankoopfactuur 2025, aankoop en betaling in 2024

aankoop

inkomend bedrag rekening

Factuur opmaken na afsluiten boekjaar

Hoe kan ik mijn btw terugvragen

Amazon fba

internetkosten inbrengen deel van cafetariaplan

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten