Community

Vraag social deal

CO
2025-02-12

Vraag

Beste,

Sinds kort heb ik een contract met social deal. Hiervan ontvang ik wekelijks een uitbetaling en factuur. Nu vraag ik mij af waar ik dit moet inboeken? Als factuur/…? Alsook moet ik dan de factuur mee uploaden want hier staat een factuurnummer van hun op, mag ik bij mijn facturen dan wel gewoon dit als 1ste factuur ingeven?

Alvast bedankt!

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Vrijwilligersvergoeding een inkomst?

Factuur gemengd gebruik

Overzicht facturen

Hoe werken met voorschot op materialen bij bestelling

Wat met investeringen aangekocht in bijberoep bij overstap naar hoofdberoep

Verkoopfactuur naar buitenland

ik moet voor mijn nachtshiften en week ends % bijrekenen , hoe doe ik dat

E-facturatie naar specifiek GLN-nummer/Peppol-ID

startkosten/investering

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten