Community

Persoonsbelasting

MD
2021-11-29

Vraag

Beste

Vandaag heb ik mijn brief ontvangen van FOD financiën i.v.m. mijn aanslagbiljet voor personenbelastingen van het jaar 2020. Dit bedrag wordt geraamd op €0,00. Moet ik dit document ergens uploaden als bewijs of is dit niet nodig?

Alvast bedankt!

Nee hoor, dat is niet nodig.
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Adminstratieve verplichtingen (ruime regio Aalst/Dendermonde)

Eenmanszaak degressief afschrijven

Auto fiscaliteit voor rijschool lesauto

Bijzondere btw-aangifte vlak na overstap naar btw-plicht

Factuur inzoeken op tradecenter of rechtstreeks op leverancier?

opgelicht, wat nu boekhoudkundig?

Probleem offerte aanpassing

Aankoopfacturen bij vrijstelling van BTW

vierde kwartaal vorig jaar openen

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten