-
onder welke categorie moeten wij al ons materiaal ivm de voeding inboeken?
-
De voeding zelf (hamburgers,etc) ?
-
Al het materiaal dat wij nodig zullen hebben bv. bestek, opbergdozen etc?
-
onder welke categorie moeten wij al ons materiaal ivm de voeding inboeken?
De voeding zelf (hamburgers,etc) ?
Al het materiaal dat wij nodig zullen hebben bv. bestek, opbergdozen etc?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.