Hallo, ik werk reeds met een programma om mijn boekhouding bij te houden.
Dexxter geeft meer mogelijkheden omdat het net gericht is op bijberoepers.
Kan ik simpel alle uitgaven-inkomsten overnemen van het lopende jaar ?
Hallo, ik werk reeds met een programma om mijn boekhouding bij te houden.
Dexxter geeft meer mogelijkheden omdat het net gericht is op bijberoepers.
Kan ik simpel alle uitgaven-inkomsten overnemen van het lopende jaar ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.