Hey allemaal, ik stond vorig weekend op een marktje met mijn producten. De meeste betaalden met cash. Hoe breng ik dit in bij mijn inkomsten? Alvast bedankt en een fijn weekend!
Hey allemaal, ik stond vorig weekend op een marktje met mijn producten. De meeste betaalden met cash. Hoe breng ik dit in bij mijn inkomsten? Alvast bedankt en een fijn weekend!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.